/گزارشی از وضعیت تالارهای نمایشی تهران در ایام نوروز/

از ˝سوگ سیاوش˝ تا ˝باغ آلبالو˝ چخوف/نمایش ˝به خواب من بیا˝ در ایام فاطمیه

خبرگزاری پانا: تالارهای نمایشی تهران از روز 25 اسفندماه تعطیلات بهاری خود را آغاز کردند هر چند در بیشتر سالن‌ها، این تعطیلی تا 18 فروردین ماه ادامه دارد اما بعضی سالن‌ها در ایام نوروز نیز فعال هستند.

کد مطلب: ۶۷۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، مجموعه های اصلی نمایشی تا 18 فروردین ماه تعطیل هستند اما فرهنگسرای بهمن از 7 فروردین ماه میزبان نمایش «قصه تاج‌عروس، خاله و خروس» می‌شود.

این نمایش که همان گونه که از نام آن مشخص است، نمایشی در ژانر کودک و نوجوان و بر اساس متنی از محمدرضا کوهستانی و با کارگردانی احمد سلیمانی از 7 تا30 فروردین ماه هر روز ساعت 18 در سینما تئاتر چاپلین در فرهنگسرای بهمن به صحنه می‌رود.

نمایش «قصه تاج عروس، خاله و خروس» چندی پیش در تالار هنر اجرا شد و از آنجا که با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شد، گروه اجرایی تصمیم گرفتند بار دیگر اثر نمایشی شان را روی صحنه بیاورند اما نمایش کمدی «فیس‌بوک» که به صورت نمادین توسط سعدی افشار کارگردانی شده است، تا آخر فرودین ماه هر شب ساعت 21 در سینما فردوسی به صحنه می‌رود.

بر اساس این گزارش، تالار وحدت از نیمه فروردین ماه میزبان نمایشی مناسبتی با نام «به خواب من هم بیا» کار نیلی است که همزمان با ایام فاطمیه در این سالن به صحنه می‌رود.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «سوگ سیاوش» کاری از شکرخدا گودرزی اجرا می‌شود و سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نیز میزبان نمایش «باغ آلبالو» نوشته چخوف و کار حسن معجونی خواهد بود.

در سالن شماره یک ایرانشهر نیز نمایش «قرارداد» نوشته مروژک و کار داریوش مودبیان به صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار