رییس مجمع نمایندگان مازندران در نامه‌ای به استاندار مطرح کرد

تأکید مجمع نمایندگان بر برگزاری باشکوه گرامی‌داشت روز مازندران

رییس مجمع نمایندگان مازندران در نامه‌ای به استاندار بر خواست مجمع نمایندگان استان در برگزاری باشکوه گرامی‌داشت روز مازندران تأکید کرد.

کد مطلب: ۶۷۵۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حسین نیازآذری در این نامه آورده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر فلاح جلودار
استاندار محترم مازندران
سلام علیکم؛
همانگونه که مستحضرید فرهنگ، هنر، تاریخ، آداب و سنن مازندران فرهنگی نیازمند، مطالعه، پژوهش، معرفی، بازتولید، آموزش، ترویج و گرامی‌داشت می‌باشد.

از این رو "14" آبان به عنوان "روز ملی مازندران" از سال 88 تاکنون مورد توجه فعالان فرهنگی و هنری و علاقمندان به زیست بوم مازندران قرار گرفته است. بر همین اساس اعضای شورای سیاست گذاری بزرگداشت روز مازندران به دعوت مجمع نمایندگان استان و با حضور جمعی از محققین ،دستگاه ها و شخصیت های فرهنگی و تشکل های مردمی روز چهارشنبه 26 مهر نشست مشورتی برگزار نموده اند.
در این جلسه ضمن تاکید بر مردمی شدن مناسبت روز مازندران درخواست شده است دستگاه های اجرایی،فرهنگی،آموزشی،علمی و فرهنگی،فرمانداری ها، شوراها، شهرداری ها، دهیاری‌ها ،رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی نیز در امر گرامی‌داشت روز مازندران مشارکت فعالانه داشته باشند و هریک از نهاد ها و سازمان‌ها به ابتکار خویش برای گرامی‌داشت روز مازندران ایفای نقش نمایند هرچند که دستگاه های ذیربط فرهنگی به وظیفه ذاتی خود اشراف دارند.

موجب امتنان خواهد بود تاکید مجمع نمایندگان استان مازندران مبنی بر گرامی داشت هر چه با شکوهتره این رویداد مهم فرهنگی و همکاری با تشکل های مردمی به نهاد های ذیربط ابلاغ گردد. "ته خنا بدون".

حسین نیارآذری
رئیس مجمع نمایندگان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار