با حضور نماینده ولی فقیه درکردستان :

برگزاری نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش کردستان

با حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۴۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان و اعضای کمیته به منظور بررسی تفاهم نامه و برنامه عملیاتی سال تحصیلی 97-96 برگزار شد .

نماینده ولی فقیه در کردستان در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش و ظرفیت بالای آن ، کمیته همکاری ها و استفاده از فضا و پتانسیل موجود را در اجرای برنامه های مشترک ، زمینه ساز تحقق اقدامات دانست و خواستار پیگیری برنامه های پیش بینی شده برای سال تحصیلی جاری شد .

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های خارج از استان از جمله امکانات دفتر تبلیغات ، برگزاری گفتمانهای دینی و نشست های توجیهی و توانمند سازی برای معلمان با استفاده از اساتید مجرب گفت : دانش آموزان تشنه کسب معارف هستند .

آیت الله حسینی شاهرودی اقدامات انجام شده کمیته همکاری در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و با اشاره به تلاش دشمنان برای دوری نسل جوان از ارزشهای اسلامی و ضرورت توسعه اقدامات و افزایش حجم فعالیت ها ، تصریح کرد : تعامل اعضای کمیته و پیگیری برنامه ها موجب اثر گذاری بیشتر برنامه ها خواهد شد .

هم چنین قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با بیان اینکه اهداف و برنامه های سال گذشته کمیته همکاری ها محقق شده است از تهیه و تدوین برنامه های عملیاتی سال تحصیلی جاری خبر داد و خواستار بهره گیری از ظرفیت های موجود به منظور پیگیری برنامه های مشترک در سطوح مختلف شد .

وی با بیان اینکه در راستای تعامل مشترک ، تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و دانشگاه تقریب مذاهب واحد کردستان منعقد و مبادله شده است ، توانمند سازی نیروی انسانی از طریق برگزاری دوره های آموزشی را یکی از برنامه های محوری عنوان کرد و گفت : در کنار دوره های پیش بینی شده برای معلمان ، دوره هایی نیز برای دانش آموزان و اولیای آنان پیش بینی شده است .

حجت ا... نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در ابتدای نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت های کمیته همکاری در سال تحصیلی 96-95 ارائه کرد و اظهار داشت : تمامی برنامه های پیش بینی شده عملیاتی شده است .

در ادامه نشست اعضای کمیته نیز به تشریح برنامه های مشترک دستگاه مربوطه با آموزش و پرورش در راستای کمیته همکاری ها پرداختند و آمادگی خود را برای اجرای برنامه های مشترک اعلام کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار