طرح جهادی دست های مهربان در شهرک قیامدشت اجرا شد

پانزدهمین مرحله طرح جهادی دستان مهربان با همکاری معاونت‌های بهداشت و درمان در شبکه‌های درمان شهرستانهای ری و همچنین مرکز بهداشت جنوب تهران اجرا شد.

کد مطلب: ۶۷۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، این طرح با حضور متخصصین رشته‌های مختلف و باهدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی به بیماران مناطق دوردست برگزار شد.

پانزدهمین دوره طرح جهادی دست‌ های مهربان در مهرماه با حضور متخصصین ماهر اطفال، قلب، گوش و حلق و بینی، چشم، اعصاب و روان وزنان و اعضای تیم سلامت در مراکز خدمات جنوب تهران به ویژه درمانگاه امام رضا (ع)در قیام دشت به اجرا درآمد.

همچنین یک گروه از بیمارستان فارابی متشکل از ۳۵ عضو هیئت‌علمی، دستیار، پرستار، اپتومتریست و نیروهای پشتیبانی در قالب سه تیم به ارائه خدمات چشم پزشکی و اپتومتری به حدود ۵۰۰ مراجعه کننده پرداخته و افراد نیازمند را برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان فارابی ارجاع دادند.

بیماران نیازمند خدمات تخصصی که از هفته قبل توسط پزشکان مراکز سلامت جامعه شناسایی‌شده بودند از ساعات ابتدای صبح در مرکز حضور داشتند و مورد معاینه قرار گرفتند.

دکتر تأملی و دکتر رهنما معاونان فنی و اجرایی معاونت بهداشت به همراه دکتر فاطمه تاجیک مدیر شبکه نیز با حضور در مرکز سلامت امام رضا (ع) از نزدیک روند اجرای طرح را مورد ارزیابی و بررسی قراردادند.

شایان ذکر است، طرح جهادی دست‌های مهربان هر سه ماه یک‌بار و باهدف ارائه خدمات تخصصی در مناطق دوردست اجرا می‌شود.

/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار