نظارت بر استحصال بیش از 28هزار تن گوشت سفید مرغی در آذربایجان غربی

مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی از نظارت بر استحصال 28هزارو100تن گوشت سفید توسط اداره کل دامپزشکی استان در طی شش ماهه اول سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۶۷۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، کامیار داهیم با اعلام این خبر گفت : طی 6 ماهه اول سال 96 تعداد 13 میلیون و850 هزار و 855 قطعه مرغ گوشتی به وزن 28 هزارو100 تن گوشت سفید با نظارت بازرسین بهداشتی دامپزشکی در کشتارگاههای طیور این استان استحصال شده است .
وی افزود: تمامی طیور کشتار شده در کشتارگاه پس از کنترل های لازم توسط بازرسین بهداشتی دامپزشکی مجاز به عرضه در بازار مصرف هستند.
داهیم همچنین تصریح کرد: در این راستا اکیپهای کنترل بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان اقدام به بازدید و بازرسی تعداد 48 هزارو455 نوبت از مراکز مختلف تولید ، توزیع ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی شامل مراکز بسته بندی انواع گوشت قرمز و سفید ، فروشگاههای زنجیره ای و سوپر مارکتهای عرضه کننده گوشت مرغی و تخم مرغ خوراکی ، قصابی ها ، سردخانه های زیر صفر نگهداری فرآورده های خام دامی منجمد و .... کرده اند.
این مسئول یاد آورشد: از موارد بازدید شده 185 مورد غیر بهداشتی تشخیص داده شده و از این تعداد 97 مورد به مراجع قضایی معرفی شده اند که در این راستا تعداد91 مرکز عرضه فرآورده خام دامی پلمپ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار