معاون فرماندار رودان:

در شش ماهه اول امسال بیش از 500 فرصت شغلی در رودان ایجاد شده است

معاون فرماندار رودان گفت: ایجاد هزار و پانصد فرصت شغلی برای سال 96 در شهرستان پیش بینی شده است که در شش ماهه اول سال بیش از 500 فرصت شغلی ایحاد شده است.

کد مطلب: ۶۷۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، کورش نیک طبع در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودان اظهار داشت: ایجاد هزارو پانصد فرصت شغلی برای سال 96 در شهرستان پیش بینی شده است که در شش ماهه اول سال 500 فرصت شغلی ایحاد شده است.

معاون فرماندار رودان خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی در شهرستان، سوق دادن متقاضیان با ارائه آموزش های لازم به سوی کشت گلخانه ای با رعایت اصول ترویجی برای علاقمندان در دستور کار قرار گیرد.

کورش نیک طبع عنوان کرد: با توجه با پتانسیل اصلی شهرستان در بحث کشاورزی از ورود جوانان علاقمند در این حوزه و ایجاد کارآفرینی پایدار حمایت شود.

معاون فرماندار رودان تصریح کرد: تشویق همراه با تبلیغ ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در حوزه های مختلف از مهم ترین راهکارهای اشتغال زایی است.

وی به بحث کشت های گلخانه ای و تجمیع اراضی کشاورزی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: این گونه فعالیت ها در شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرای شده است و با کنار رفتن محدودیت ها با ورود به این فعالیت ها بخش عمده ای از اشتغال پایدار در سطح شهرستان گسترده می شود.

نیک طبع خاطر نشان کرد: عملکرد کار گروه در واقع انجام یک کار گروهی است و از ظرفیت های همه دستگاه ها با ارائه راهکار موثر و عملیاتی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار