مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت آذربایجان شرقی اعلام کرد:

بهره‌مندی 3 هزار مددجوی آذربایجان شرقی از وام کارگشایی

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت آذربایجان شرقی با تأکید بر تسهیل پرداخت وام به مددجویان گفت: سه هزار و 138 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری وام کارگشایی به مبلغ پنج میلیارد و 832 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

کد مطلب: ۶۷۴۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آرذبایجان شرقی، محمد یاورزاده با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی ازجمله اولویت‌های این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است، افزود: در شش‌ماهه نخست امسال 788 مددجو از تسهیلات اشتغال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان آذربایجان شرقی به مبلغ شش میلیارد و 446 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی هدف از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه عنوان کرد و گفت: امسال دو هزار خیر، چهار میلیارد و 400 میلیون تومان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند.

یاور زاده تسهیل در ارائه خدمات بانکی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از اهداف مهم تأسیس صندوق امداد ولایت دانست و افزود: این صندوق با تسهیل در ضمانت و پرداخت تسهیلات موردنیاز مددجویان نقش مهمی در طرح‌های اقتصادی و ایجاد شغل دارد.

وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هم‌اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل است و صاحبان سپرده و مددجویان می‌توانند باکارت الکترونیکی صندوق از تمامی دستگاه‌های عضو شبکه شتاب استفاده و وجوه خود را جابه‌جا کنند.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان آذربایجان شرقی بیان کرد: امید است با مشارکت خیران در سپرده‌گذاری میزان منابع این صندوق قرض‌الحسنه افزایش یابد تا زمینه بهره‌مندی نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی خانوارها بیش‌ازپیش فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار