معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تغذیه سالم، فعالیت ورزشی و کاهش استرس لازمه زندگی سالم هستند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تغذیه سالم، فعالیت های و.رزشی مناسب و استاندارد و غلبه بر استرس را لازمه زندگی سالم عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۷۴۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رسول صادقی در مراسم گرامی داشت روز جهانی غذا و اجرای صبحانه سالم در دبیرستان تربیت ناحیه یک تبریز با بیان این که استاندارد جهانی ورزش برای هر فرد 150 دقیقه در هفته است، اظهار داشت: در مدارس 90 دقیقه در ساعات درس تربیت بدنی دانش آموزان تحرک فیزیکی و فعالیت ورزشی دارند و باید برنامه های مکمل مانند طرح المپیاد ورزشی، طرح حیاط پویا و ورزش صبحگاهی را برای رسیدن به حد استاندارد اجرا کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه فعالیت های ورزشی در مدارس را برای جلوگیری از مشکلات ناشی از فقر تحرک، لازم و ضروری دانست و گفت: باید با فعالیت های ورزشی مناسب میزان کالری مورد نیاز بدن را به حد متعادل برسانیم و آن وقت است که سالم و بانشاط خواهیم بود.

صادقی بر داشتن تعذیه مناسب نیز تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به این که یکی از مشکلات جامعه امروزی ما افسردگی ناشی از استرس و اضطراب است باید دانش آموزان راه های کنترل و پیش گیری استرس را یاد بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار