براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفت؛

ارتقا رتبه قبولی استان بوشهر در کنکور سراسری 96

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : رتبه استان بوشهر در کنکور سراسری امسال دو پله ارتقا یافت.

کد مطلب: ۶۷۴۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، ناصر كرمي مدیر کل آموزش وپرورش استان با اعلام این خبر افزود : رتبه استان از 18 به 16 ارتقا یافت.

ناصر کرمی با اشاره به این که این رتبه در دولت تدبیر وامید رشد چهار پله ای داشته است خاطر نشان کرد: رتبه استان از سال 92 تاکنون از 20 به 16 جهش یافته است.

دبیر شورای آموزش وپرورش استان با بیان این که از میان 14809نفر شرکت کننده درآزمون سراسری سال نود وشش،4595 نفر قبول شده اند تصریح کرد این تعداد قبولی معادل 31/03درصد می باشد.

کرمی با بیان این که درسال جاری قریب به دوهزار نفر از دانش آموزان استان زیر پوشش طرح تقویت بنیه علمی قرار گرفته اند خاطر نشان کرد:اجرای این طرح که باحمایت ویژه دکتر سالاری استاندار وقت و دهیاری ها وشوراهای اسلامی استان صورت گرفت تاثیر مثبت وموثری در رشد صعودی کنکور داشته است.

وی خاطر نشان کرد:طرح مزبور در 18 شهرستان ومنطقه استان اجراشده که برگزاری کلاس های های کنکور ومشاوره ،ایجادپایگاه های انتخاب رشته باحضور مشاورین توانمند وتوزیع کتب کمک آموزشی ازجمله ی آن اقدامات می باشد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان درپایان بیان داشت درصورت تداوم حمایت وهمراهی از جانب مسوولان استان ودهیاری ها وشوراها در سال آینده رشد بیشتری را نیز انتظار داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار