رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب:

جمهوری اسلامی حامی محور مقاومت در منطقه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: جمهوری اسلامی حامی محور مقاومت در منطقه است دونالد ترامپ هیاهوی خروج از برجام و مسئله تحریم سپاه پاسداران را به راه انداخته است.

کد مطلب: ۶۷۴۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با تجمع در محوطه دانشگاه اظهارات رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

دکتر حمید باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در حاشیه این مراسم گفت: مطالب بیان شده توسط ترامپ بار دیگر غیر قابل اعتماد بودن سردمداران کاخ پوشالی سفید را نشان داد . مسئله ای که مقام معظم رهبری قبل از انجام هرگونه مذاکرات مراراً و کراراً گوشزد نموده بود.

رئیس واحد میناب افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی حامی محور مقاومت در منطقه است دونالد ترامپ هیاهوی خروج از برجام و مسئله تحریم سپاه پاسداران را به راه انداخته است، مضاف بر اینکه شکست امریکا در پرونده های منطقه ای نظیر عراق و سوریه و نیز جنگهای غیر مستقیمی که توسط گروههای تروریستی به راه انداخته ، وی را به فکر هرج و مرج نه تنها در منطقه ی خاورمیانه بلکه کل جهان انداخته، چیزی که هم اکنون در کردستان عراق و کاتالونیای اسپانیا شاهد آن هستیم.

در ادامه مراسم ، بسیج دانشجویی دانشگاه بیانه ای را قرائت نمود که در بخشی از آن آمده است: سیاستمداران آمریکا بدانند هربار که با ایجاد جنگ روانی و دروغ پردازی بر علیه ملت شریف ایران قصد داشته اند در عزم راسخ و اراده پولادین آنها در حمایت از ولایت فقیه، اصول، مبانی و ارزشهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ، خاصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزیز که بیشترین هجمه ها و زخم زبان ها بر علیه این میراث گرانقدر امام راحل(ره) می باشد خللی ایجاد کنند یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها بیشتر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار