"اعتیاد رسانه ای" موضوع تابلوهای تبلیغات شهری

کمیته های فرهنگ شهروندی و رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی شهر اصفهان را به موضوع "اعتیاد رسانه ای" اختصاص داده است

کد مطلب: ۶۷۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا اصفهان و به نقل ازروابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، کلمه اعتیاد همیشه برای همه ترس‌آور بوده است، این روز‌ها کمترکسی است که از این موضوع بی‌اطلاع باشد خانواده‌ها هم در این مورد آگاهانه تراز قبل برخورد می‌کنند تا فرزندان دلبندشان در این دام گرفتار نشوند، اما در عصر ارتباطات و تکنولوژی که هر روز و یا هر ساعت با اختراع و اکتشاف جدیدی روبه‌رو هستیم، دامی پنهان و آرام دامنگیر تمام فرزندان خانواده‌ها شده است. اعتیادی که والدین و بزرگسالان از آن اطلاع کافی ندارند.
لذا با توجه به اهمیت این موضوع اقدامات فرهنگی در زمینه بیان موضوع "اعتیاد رسانه ای" از سوی کمیته فرهنگ شهروندی و کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان صورت گرفته است .
در این تابلوهای تبلیغاتی طی هشداری جدی به موضوع اعتیاد رسانه ای اشاره شده و موضوعاتی شامل نشستن سر سفره با گوشی، وقت گذراندن با گوشی بیش از حد، سرگرم شدن با گوشی در مهمانی ها، به رختخواب رفتن و بیدارشدن همراه با گوشی و ... مطرح شده است .

این دوره از تبلیغات کمیته فرهنگ شهروندی با عبارت‌ "شما معتاد شده اید" به بیان موضوع اعتیاد رسانه ای در بین عموم مردم پرداخته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار