نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:

افزایش حوزه های علمیه خواهران در آذربایجان شرقی/اعزام طلاب به مدارس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:حوزه علمیه برای تامین و اعزام طلاب به مدارس استان آمادگی کامل دارد.

کد مطلب: ۶۷۴۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم صبح امروز در دیدار با اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با بیان این که همکاری بین بخشی قابل توجهی در استان وجود دارد، اظهار داشت: نمود این همکاری، تعامل حوزه های علمیه و آموزش و پرورش است .

وی افزود: ما به توسعه امور فرهنگی در بین دانش آموزان اهمیت می دهیم و معتقدیم که در حوزه آموزش و پرورش در کنارتعلیم، تربیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه تبریز بابیان این که هدف آموزش و پرورش باید تربیت نیروی سرمایه عظیمی نیروی انسانی باشد، تصریح کرد: اگر بخواهیم تشکیلاتی را سر پا نگه داریم چاره ای جز توجه به نیروی انسانی و تربیت این عنصر حساس نداریم.

آل هاشم ادامه داد: من اعتقادی به آمار و ارقام ندارم و باید در کنار ارایه آمار و ارقام از کارها و برنامه های های انجام شده، میزان تاثیر گذاری برنامه های فرهنگی و تربیتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: بازدید دانش آموزان از حوزه های علمیه اثر تربیتی قابل توجهی بر دانش آموزان دارد و حوزه علمیه برای تامین طلاب در مدارس استان آمادگی کامل دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: در آذربایجان شرقی 15 حوزه علمیه خواهران وجود دارد و تلاش ما افزایش حوزه های علمیه خواهران در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار