رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

نخستین همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابران) قانونمند در روز سه شنبه 25 مهرماه در اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۴۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل ازپویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، سرهنگ رضا رضایی پیرامون برگزاری همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابرین) قانونمند اظهار داشت: بحث تشویق رانندگان در سال 96 کلید خورد که با همکاری پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان این طرح در طول 6 ماه با مشارکت 30 هزار نفر از رانندگان خودرو و راکبان موتورسیکلت اجرا شد.

وی افزود: این همایش نخستین همایشی است که در این زمینه و در کشور با حضور فرمانده ناجا و کلیه مسئولان کشوری و استانی روز سه شنبه 25 مهرماه سال جاری در سالن پیروزی واقع در خیابان جی اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به هدف برگزاری همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابران) قانونمند تصریح کرد: این همایش با هدف ارتقا فرهنگ ترافیکی و بسط و گسترش قانون گرایی و پیشگیری از قانون گریزی و قانونمند شدن کاربران ترافیکی به لحاظ ارتقا انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات برگزار می‌گردد، همچنین می‌توان مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش را مشارکت مردمی دانست.

وی بیان کرد: این همایش یک روزه است و روز سه شنبه 25 مهرماه سال جاری در سالن پیروزی واقع در خیابان جی اصفهان برگزار می‌شود.

سرهنگ رضایی اضافه کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ قانون مداری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط آحاد مردم از دیگر اهداف برگزاری این همایش است تا افرادی که در این همایش شرکت می‌کنند پلیس‌هایی شوند که بتوانند این موضوع را در سطح جامعه ترویج داده و روز به روز توجه و عمل به قانون گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: همچنین باید به سمتی پیش برویم که اوضاع ترافیکی شهر چه در حوزه آلودگی هوا و چه در حوزه اتلاف زمان سفر و چه در حوزه توجه به قانون‌های راهنمایی و رانندگی وضعیت بهتری پیدا کند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: از استان‌های همجوار برای شرکت در همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابران) قانونمند دعوت کردیم تا آن‌ها هم این فرهنگ را به استان‌های خود اشاعه دهند.

به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، در طرح مشترک پلیس راهور و پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان که بیست و پنجم اسفند 95 کار خود را آغاز کرد دفترچه تشویقی رانندگان قانونمند تهیه و در میان رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند توزیع شد.

براساس اطلاعات این دفترچه و در طول اجرای طرح، رانندگان قانونمند شماره سریال برگه تشویقی خود را به سامانه پیامکی که شماره آن در برگه موجود است را ارسال کردند. اکنون و با گذشت 6 ماه از اجرای این طرح، در همایشی که فردا برگزار خواهد شد از نمونه‌های ترافیکی (راکبین، رانندگان و عابران) قانونمند تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار