امام جمعه چهاردانگه:

واحدهای صنعتی به رسالت خود درزمینه اشتغال زایی عمل کنند

امام جمعه چهاردانگه با بیان این که نباید شاهد تعدیل نیروی انسانی در کارخانه ها باشیم، گفت: واحدهای صنعتی به رسالت خود در اشتغال زایی در منطقه عمل کنند.

کد مطلب: ۶۷۳۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ، حجت‌الاسلام‌ علی محمد گل وردی ،در جریان بازدید از واحدهای صنعتی چهاردانگه، طی سخنانی توطئه جدید دشمنان را وارد کردن ضربه اقتصادی به کشور دانست و گفت: این توطئه با جهاد فی سبیل الله کارگان و مدیران واحدهای صنعتی به عنوان سربازان عرصه‌ تولید خنثی خواهد شد و اولین راه مبارزه، تولید بالا به همراه کیفیت خوب است .

وی خطاب به کارگران و مدیران واحدهای صنعتی اضافه کرد: رسالت دیگر شما این است که علاوه بر تأمین نیازهای داخلی با ارائه محصول با کیفیت و استاندارد به بازارهای خارج از کشور نیز وارد شده و از حیثیت شرکت و آبروی کشور و نظام نیز در سطح بین‌الملل دفاع کنید .

امام جمعه چهاردانگه افزود: امروز جبهه‌های جنگ به داخل کارخانجات کشیده شده و این را بدانید، لحظاتی که شما در شرکت کار می‌کنید برایتان ثواب و اجر اخروی می‌نویسند، زیرا در این مقطع بعد از انجام واجبات، تولید با کیفیت از اهم اولویت ها است .

حجت الاسلام گل وردی در ادامه افزود: مدتی است، که شاهد آلودگی زیست‌محیطی در سطح منطقه نیستیم و طبق اخبار واصله اقدامات لازم و مؤثر انجام شده است، که جای تقدیر دارد .

وی با بیان این که امیدوارم در سایه مدیریت خوب مدیران واحدهای صنعتی، شاهد تعدیل نیروی انسانی در کارخانه ها نباشیم، گفت: واحدهای صنعتی چهاردانگه به رسالت خود در اشتغال زایی در منطقه عمل کنند و چرخه جذب نیروی انسانی را فعال تر کرده و در این عرصه با قدرت وارد شوند.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار