مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان:

انجمن اولیا و مربیان اتاق فکر مدرسه است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیا و مربیان اتاق فکر مدرسه است.

کد مطلب: ۶۷۳۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،سید محمد رضا حسینی پس از طرح مسائل و مشکلات سر راه آموزش و پرورش و گزارش از وضعیت مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: از اواسط این هفته انجمن اولیا و مربیان آغاز می شود و به اهمیت پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده به عنوان اصلی ترین واحد اجتماعی دارای کارکردهای مهم فرهنگی، اقتصادی، عاطفی و اعتقادی می باشد و افزود: خانواده در دین مبین اسلام جایگاه رفیعی دارد و بر اساس آموزه های دینی و اعتقادی مسلمانان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی همچنین به اهمیت جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدرسه اشاره کرد و افزود: این انجمن به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و گسترش ارتباط در کانون مقدس خانه و مدرسه تلاش می کند .

حسینی با بیان این که جلسات انجمن اولیا و مربیان در مدارس به صورت منظم برگزار می شود، تصریح کرد: این انجمن با حضور نمایندگان اولیای دانش آموزان هر مدرسه برگزار می شود و در مورد مسانل مختلف عمرانی، آموزشی و ... بحث و تبادل نظر می کنند .

وی تصریح کرد: جلسه انجمن اولیا و مریبان بهترین زمان برای رسیدگی به مشکلات مدرسه و نظارت بر رفتار معلمان است که خانواده ها می توانند با مدیران مدارس مطرح کنند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با تاکید بر این که انجمن اولیا و مربیان نقش اتاق فکر مدارس را دارند، گفت: این جایگاه باید هر چه بیشتر تبیین و تقویت شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار