بخشدار دستگردان:

امیدوارم پتانسیل های خراسان جنوبی به محرومیت زدایی دستگردان کمک کند

خبرگزاری پانا:بخشدار دستگردان در آخرین نشست شورای اداری بخش دستگردان ضمن قدردانی از مسئولین استان یزد گفت:با توجه به الحاق این منطقه به استان خراسان جنوبی امیدوارم پتانسیل های خراسان جنوبی به محرومیت زدایی دستگردان کمک کند

کد مطلب: ۶۷۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، سید احمد حقانی ثانی در این جلسه ضمن تشکر از مسئولین ادارات و نهادها در برگزاری همایش ائمه جمعه استان یزد و تقدیر و تشکر از تلاشها و پیگیریهای مسئولین در سال 1391، خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولین جهت فراهم کردن تسهیلات برای مسافرین نوروزی شد.

وی همکاری و مساعدت مسئولین استان یزد در ده سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و بر حفظ وحدت و انسجام در بخش تاکید نمود و گفت: در صورت وجود برخی ابهامات احتمالی، خواستار اهتمام مسئولین نسبت به توجیه پرسنل و شهروندان محترم در خصوص روند پیشنهاد، تصویب، ابلاغ و اجرای مصوبه الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی هستیم.

حقانی ثانی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با وجود برخی پتانسیلهای خراسان جنوبی و با عنایت ویژه ای که نظام و دولت به استان خراسان جنوبی با هدف محرومیت زدایی دارند، غبار محرومیت از شهرستان طبس و بخش دستگردان نیز برداشته شود.

ارائه گزارش فعالیتهای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، دعوت به همکاری همه دستگاههای امدادی، خدماتی و انتظامی جهت به حداقل رسیدن تلفات حوادث رانندگی در تعطیلات نوروزی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص و بررسی مشکلات سرمایه گذاران در منطقه از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

بخشدار دستگردان ضمن معرفی "کیانپور" به عنوان سرپرست جدید راهدارخانه عشق آباد از تلاش "علیپور" سرپرست سابق تشکر کرد و بر لزوم بسترسازی برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات پیش رو تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار