طرح سرشماري از كلني هاي زنبور عسل در شهرستان ني ريز آغاز شد

مسئول اداره بهبود توليدات دامي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان ني ريز، از آغاز طرح سراسري سرشماري و آمار برداري از كلني هاي زنبور عسل به مدت يك هفته در اين شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۳۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانافارس ، به نقل از روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان ني ريز؛ عباس خرمدل گفت: با توجه به اهميت آمار و اطلاعات فعاليت هاي دامي در برنامه ريزي و تصميم گيري ها در اين بخش، جلسه اي با حضور مسئولان و كارشناسان مرتبط با طرح ياد شده تشكيل و كار سرشماري از تمام كلني هاي موجود در مناطق مختلف شهرستان از 22 مهرماه آغاز و تا 27 مهرماه نيز ادامه خواهد داشت.

وي افزود: سال گذشته حدود 18 هزار و 400 كلني زنبور عسل و 235 بهره بردار در سطح شهرستان ني ريز سرشماري شد كه با توجه به استقبال علاقمندان به پرورش زنبور عسل ، پيش بيني مي شود امسال اين ارقام افزايش يابد.

خرمدل ادامه داد: با اتمام طرح سرشماري از كلني هاي زنبور عسل، اطلاعاتي چون تعداد بهره برداران، تعداد كلني هاي فعال، ميزان توليد عسل، كاهش يا افزايش توليد و ديگر اطلاعات فني جمع آوري مي شود و ضروري است كه زنبور داران و بهره برداران در طول مدت اجراي طرح، نهايت همكاري را با ماموران سرشماري داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار