پیام استاندار بوشهر به مناسبت سال نو

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر در پیامی سال نو را به هموطنان بویژه مردم ولایتمدار استان بوشهرتبریک گفت.

کد مطلب: ۶۷۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، متن پیام به شرح ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
نوروز آیتی از لطف پروردگار و یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی با نسیم روحبخش و دل انگیز خود از راه می رسد و قلب هر انسان روشن ضمیر را به سوی جلال و جمال الهی رهنمون می کند.در هر بهارکه قدرت لایزال خداوند خاک تیره را با وزش نسیم بهاری به فرشی زمردین بدل می کند،پرتوی اززیبایهای خلقت را بر ما انسان ها آشکار می سازد و این رستاخیز الهام بخش رویشی درونی برای ماست که همچون طبیعت بی جان آغازی دوباره را برای شکوفایی استعدادهای خدادادی خود رقم بزنیم.
نوروز ارمغان بهار است و بهار یادآور تولدی دوباره ،سرآغاز شکفتن و روییدن و سبز شدن ،هستی زمزمه ای دارد و نیایشی ،همه سپاس می گویند اورا که دوباره زنده می کند و می آفریند و این پیام نوروز است که همراه با طبیعت دوباره زاده شویم و آفریدگار را به شکرانه این عطیه الهی ستایش کنیم.
فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.
انشاء الله که بتوانیم در سال جدید گامهای بلندی برای تعالی و پیشرفت میهن عزیز اسلامیمان در راستای منویات و اوامر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای "مد ظله العالی" برداشته ، باعث سرافرازی و عزت ایران عزیز در سراسر جهان باشیم.
اینجانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال نو، به تمامی مردم عزیزایران به ویژه مردم ولایتمدار استان بوشهر، از خداوند متعال سالی سرشار از موفقیت و تندرستی برای تمامی هموطنان آرزومندم و امیدوارم سال جدید سالی پرخیر و برکت برای جمیع مسلمانان در اقصی نقاط گیتی باشد. فریدون حسنوند استاندار بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار