رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری:

با خرد جمعی جوامع رشد و توسعه پیدا میکنند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در اولین کارگروه اتاق فکر این اداره اظهار داشت : رشد سازمانی و در پی آن مجموعه مرتبط با آن که همان جامعه است با خرد جمعی توسعه پیدا می کند.

کد مطلب: ۶۷۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران: نخستین کارگروه اتاق فکر در بنیاد شهیدوامورایثارگران ری به منظور پیشبرد و کشف راه‌حل‌های لازم برای رفع موانع موجود و ارائه خلاقانه و منحصربه‌فرد خدمات به مراجعات و اعضاء خود اقدام به تشکیل اتاق فکر نموده است.
حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهیدوامورایثارگران ری ضمن گرامیداشت ایام اظهار داشت : جمع بندی موضوعات در راستای بهبود کیفیت و کمیت خدمات از مواردی است که در اتاق فکر باید توسط اعضاء بررسی و جمع‌بندی شود و پس از ارائه راهکارهای مناسب و موثر جهت اجرا و اقدام مقتضی به حوزه‌های مربوط اعلام شود.
وی در ادامه گفت : یکی از دلایل موفقیت در هر جامعه‌ای استفاده از خرد جمعی و یا بهره‌برداری از نظرات تک‌تک اعضاء آن است که باعث شناسایی نقاط قوت و نقاط ضعف آن جامعه می‌ شود و برای بهتر نتیجه گرفتن نیاز به به ارائه پیشنهاد‌ها قابل‌اجرا محسوس است و حرکت در این مسیر رشد را تسریع داده موجب شناسایی فرآیندهای مثمرثمر می شود.
رئیس بنیاد شهیدوامورایثارگران شهرستان ری افزود : هدف از برگزاری این کارگروه گشودن دایره تصمیم‌گیری و یا تصمیم سازی در سطح همکاران است و این موجب می شود اقدامات با پشتوانه خرد جمعی سرعت اقدام و اجرای بیشتری داشته باشد ،چرا که همه حاضران در جلسه از فکر و تفکر جوان‌پسند و آگاهانه برخوردارند و لذا احصاء خدمات قابل‌ارائه به جامعه هدف و کارکنان از این نگاه سهل‌تر و روان‌تر خواهد بود.
/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار