برگزاری جشن عاطفه ها در قم

دانش آموزان، پشتوانه اصلی جشن عاطفه ها

مراسم ملی جشن عاطفه‌ها ظهر امروز با حضور اکبر رشیدی معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی، ناصر حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش، ابوالفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی قم و دیگر مسئولان استانی و سازمان دانش آموزی در مدرسه پسرانه دکتر سیدی قم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۲۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم، مراسم ملی جشن عاطفه‌ها ظهر امروز با حضور اکبر رشیدی معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی، ناصر حمزه ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش، ابوالفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی قم و دیگر مسئولان استانی و سازمان دانش آموزی در مدرسه پسرانه دکتر سیدی قم برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش در این مراسم که توسط پیشتازان سازمان دانش آموزی قم هدایت شد با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها برانگیختن عاطفه‌ها و دوست داشتن‌ها است،‌ گفت: در قالب این جشن به کسی که نیازمند است، کمک می‌شود و در چنین جشن‌‌هایی، حس دوست داشتن و علاقه و کمک به دیگران در انسان تقویت خواهد شد.

ناصر حمزه ای خاطرنشان کرد:‌ معلمان و والدین باید دانش‌آموزان را به انجام چنین اموری تشویق کنند تا به دیگران کمک کنند، ‌این صفت انسان‌های بزرگ جامعه است، چنین انسان‌هایی همیشه زنده هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از مشارکت خوب مردم قم در مرحله اول جشن عاطفه‌ها خبر داد و افزود: در مرحله اول توانستیم یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان جمع آوری کنیم که نسبت به سال گذشته که ۵۹۸ میلیون تومان بود رشد مشهودی داشته است.

وی افزود: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در ۲۴ شهریورماه برگزار شد تا همزمان با سال تحصیلی بتوانیم برای دانش آموزان و دانش جویان توشه‌ای را فراهم کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم ازتوزیع ۲۰۰ هزار پاکت از روز اول مهرماه در بین دانش آموزان سطح استان خبر داد و افزود: سال گذشته توانستیم از بین ۱۷۰ هزار پاکت توزیع شده ۶ هزار و ۳۰۰ پاکت را از بین دانش آموزان جمع‌آوری کنیم.

وی تصریح کرد: در مهرماه امسال ۸۵۲ مدرسه استان که برخی از آنها دو شیفته بودند را کاملاً از حیث توزیع پاکت پوشش دادیم.

رشیدی با تأکید بر درآمد ۱۴۰ میلیون تومانی جشن عاطفه‌ها در سال گذشته، افزود: تمامی درآمد این بخش در قالب بن به مدیران مدارس داده شد که بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود امسال هم همین روال ادامه پیدا خواهد کرد و امداد نقش واسطه در این بین را دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان، گفت: شما دانش آموزان با کمک خود در جشن عاطفه ها یکی از پشتوانه های اصلی ما در کمک به هم نوعان خود هستید.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار