مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

همکاری تنگاتنگی با کمیته امداد داریم/حمایت از برنامه های مشارکتی

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که از برنامه مشارکتی حمایت می کنیم، گفت: همکاری با کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند مصداق بارز همکاری بین بخش است.

کد مطلب: ۶۷۲۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در مراسم مهر عاطفه ها در دبیرستان سمیه ناحیه ۲ تبریزبا بیان این که در منابع متون اسلامی، اخلاق و احسان بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران برای پرورش تمام زوایای وجودی انسان گامهای جدی برداشته است که کمیته امداد یکی از این مصادیق است.
وی ادامه داد: در آموزش و پرورش همکاری بین بخشی خصوصا همکاری با کمیته امداد مورد توجه است به طوری که در ۴ سال گذشته یکی از جدی ترین برنامه های ما حمایت از برنامه های مشارکتی بوده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هدف از کار مشترک با کمیته امداد را تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: با همکاری این دو مجموعه هیچ دانش آموزی در هیچ نقطه از استان حتی در دل روستاهای محروم به دلیل فقر مالی نباید از تحصیل باز بماند.
پاشایی با بیان اینکه در چهار سال گذشته اقدامات موثری در پوشش تحصیلی در استان صورت گرفته است، گفت: امروز تعهد می کنیم و میثاق می بندیم که حتی یک نفر دانش آموز هم از تحصیل باز نماند که شاید این دانش آموز فردای کشور را بسازد.
وی با اشاره به تاسیس مرکز نیکوکاری تربیت وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اگر بخواهیم مسولیتهای اجتماعی را در کشوری نهادینه کنیم باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.
پاشایی گفت: برای تربیت نسل آینده انقلاب باید منافع و مصالح عمومی را برمنافع شخصی مقدم بداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار