مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی:

دانش آموزان در کلاس های درس امروز مشق همدلی و نوع دوستی کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: با برگزاری مراسم مهر عاطفه ها در امروز، دانش آموزان در کلاس های درس خود مشق همدلی و نوع دوستی کردند.

کد مطلب: ۶۷۲۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، موسی نژاد در مراسم نمادین مهر عاطفه ها که در دبیرستان دوره اول فدک ناحیه 2 اراک برگزار شد، افزود: کمک به همنوع یکی از سنت های حسنه ای است که در واقع از مهارت های زندگی بشمار می رود.

وی ادامه داد: یکی از مهارت های زندگی که باید همه به آن توجه کنند تقویت مسئولیت پذیری و کمک بی منت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار داشت: امام راحل کمیته امداد را تاسیس کردند و یکی از مواردی که متذکر و خواستار آن شدند ترویج سنت های حسنه الهی در جامعه بود که این امر بیش از گذشته در جامعه توسعه پیدا کرده است.

موسی نژاد با اشاره به اینکه در سطح استان مرکزی حدود 7-6 هزار دانش آموز و 38-37 هزار خانواده نیازمند داریم بیان کرد: همچنین دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد نیز داریم که برخی از آنها نخبه و دارای رتبه های تک رقمی در کنکور هستند ولی در یک مقطع زندگی خود نیازمند کمک هستند که نباید محبت خود را از آنها دریغ کنیم.

وی ابراز داشت: هدف همه ما کمک به نیازمندان است تا به خاطر محدودیت های اقتصادی که دارند دچار محدودیت نشود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک های مردمی در جشن عاطفه ها جمع آوری شد گفت: این رقم تا قبل از برگزاری برنامه مهر عاطفه های امروز به بیش از یک میلیاد و 500 میلیون تومان افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار