معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

ایجاد حس همراهی، نقطه قوت مشاوره است

همزمان با هفته بهداشت روان ، جمعی از همیار مشاوران آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۶۷۲۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه که رئیس و کارشناسان اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز حضور داشتند، سید مجتبی هاشمی با ابراز خرسندی از عملکرد خوب این مجموعه، گفت: باید تلاش کنیم تا فعالیت های مشاوره ای را در درون مدارس تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تشکل همیار مشاور نسبت به سایر تشکلات دانش آموزی از کمّیت کمتری برخوردار است، گفت: نوع فعالیت و عملکرد با کیفیت شما به گونه ای بوده است که می توان به عنوان یک الگوی خوب در سطح مدارس و مناطق معرفی شود.

هاشمی افزود: قطعا ارتباط دانش آموزان با همسالان خود سریعتر و راحتتر از مربیان و مدیران مدارس برقرار می شود و این خود نقطه قوتی است تا با اشتراک گذاری دردها و مشکلات و حس همراهی که توسط شما برای مخاطبینتان ایجاد می شود، در جهت رفع آسیب های اجتماعی قدم برداریم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با اشاره به اینکه برای حفظ موفقیت باید تلاش کنیم، افزود: باید در جهت کسب علم و دانش و رفع مجهولاتمان برنامه ریزی کنیم و هر زمانی را به یک فرصت مناسب برای آموختن و یادگیری تبدیل کنیم،


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار