مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد؛

تربیت شهروند مسئولیت پذیر؛ رسالت مشترک نیروی انتظامی و آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در آیین جشن مهر و دانش در دبیرستان پسرانه امام مهدی (عج) ناحیه 2 کرمان گفت: فرهنگ سازی و تربیت شهروند مسئولیت پذیر، رسالت مشترک نیروی انتظامی و آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۷۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمد محسن بیگی با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در راستای ایجاد آرامش و آسایش در کشور شبانه روز تلاش می کند.
وی افزود: امنیت هر جامعه در وهله نخست مدیون همراهی مردم است و امنیت پایدار زمانی اتفاق می افتد که افراد حتی در زمان نبود پلیس قانون را رعایت کنند.
محسن بیگی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش و مدارس در فرهنگ سازی اظهار کرد: پلیس با ورود به مدرسه دانش آموزان را بهترین گزینه برای همیاری می داند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانش آموزان گفت: اگر یاد بگیرید خودتان به قانون احترام بگذارید و به افراد خاطی نیز تذکر بدهید، می توانید همیار خوبی برای پلیس باشید.
محسن بیگی با بیان این که امنیت را می توان با ابزارهای مختلفی از قبیل زور، اجبار و جریمه ایجاد کرد، افزود: امنیت پایدار زمانی ایجاد می شود که مردم بدون حضور پلیس قانون را رعایت کنند و نسبت به یکدیگر احترام بگذارند.
وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان به عنوان همیار پلیس با استفاده از فکر و اندیشه خلاق خود نقش موثری در ایجاد امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند.
محسن بیگی بیان کرد: تربیت دانش آموزانی قانونمند، مطالبه گر، خلاق، نوآور و آشنا به حقوق خود در مدارس، آینده روشنی را برای ایران اسلامی ترسیم می کند.
لازم به ذکر است: جشن مهر با حضور فرمانده انتظامی استان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی استان و آموزش و پرورش در مدرسه امام مهدی (عج) ناحیه 2 شهر کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار