حسین اوجاقی در گفت و گو با پانا:

نتیجه ووشو در تاریخ جهان ماندگار شد/ قرارداد مربی چینی تمام شده است

سرمربی تیم ملی ووشو ایران قهرمانی این تیم در جهان را نتیجه ای تاریخی دانست.

کد مطلب: ۶۷۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

حسین اوجاقی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره اولین قهرمانی ایران در مسابقات جهانی ووشو گفت: خدا را شکر برای اولین بار تیم ایران در مسابقات جهانی بالاتر از کشور چین قرار گرفت و ما توانستیم با فاصله یک مدال اختلاف قدرت مسلم ووشو را شکست دهیم.

وی ادامه داد: امسال ترکیب ما برای مسابقات جهانی متفاوت بود، سه ووشوکار جوان داشتیم که برای اولین بار در مسابقات جهانی در رده بزرگسالان را تجربه می کردند اما انصافا هر سه نفر خیلی خوب بودند، مخصوصا یوسف صبری که فکر می کنم پدیده ووشو ایران در رقابت های جهانی بود.

وی به عملکرد باتجربه ها اشاره کرد و گفت: سیفی و قلی پور هم از قهرمانان باسابقه ما بودند و چندین دوره تجربه جهانی را داشتند اما با این حال مسابقات غیرقابل پیش بینی بود، قلی پور به دلیل اسیب دیدگی که داشت کمی از شرایط آمادگی دور بود و در مرحله فینال هم حریفش سی کیلو بیشتر از خودش بود. به همین دلیل به مدال نقره رسید،. در کل از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

اوجاقی در ادامه عنوان کرد: به نظرم یکی از دلایل موفقیت فدراسیون ووشو مدیریت درست علی نژاد است،او با استراتژی درستی که دارد به خوبی همه امور فدراسیون را دنبال می کند و رمز موفقیت ما هم همین همدلی و اتحاد است.

سرمربی ووشو ایران درمورد خداحافظی مربیان چینی از ایران نیز گفت: معمولا این مربیان تا پایان مسابقات جهانی با ما قرارداد دارند و حالا که رقابت ها به پایان رسیده، تا شروع مسابقات بعدی قراردادشان تمام می شود.

وی به دیگر برنامه های ووشو اشاره کرد و گفت: دو ماه دیگر مسابقات کاپ اسیا را پیش رو داریم و برای انتخابمان برای حضور ملی پوشان نیم نگاهی به مسابقات جاکارتا داریم چرا که این رقابت ها در سطح سبک وزن ها برگزار می شود و خدا را شکر ما هم در سبک وزن چندین بازیکن خوب و قابل اعتماد داریم که به راحتی می توانیم روی مدال آوری آنها تکیه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار