شهرزاد مظفر:

دیدار با ایتالیا محک جدی تیم ملی است/ بهمن ماه به مصاف روسیه می رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان برگزاری دو دیدار دوستانه برابر ایتالیا را محک جدی برای تیم ملی دانست.

کد مطلب: ۶۷۲۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: باتوجه به اینکه تیم ملی فوتسال خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا که اردیبهشت ماه سال97 برگزار می شود، آماده می کند، طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده، 7 مرحله اردوی تدارکاتی در نظرگرفتم تا در خلال بازیهای لیگ برگزار کنیم.
وی ادامه داد: برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ایتالیا باعث خواهد شد تا ملی پوشان تجربه بازی با تیمهای اروپایی را به دست آورند و تحت فشار قرار بگیرند. همچنین طبق تفاهم نامه ای که در سالهای گذشته وجود داشته است، با تیم ملی فوتسال روسیه نیز در روزهای 27 و 29 بهمن ماه بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. معتقدم بازیکنان هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشند، تجربه بالاتری به دست می آورند.
وی گفت: برگزاری اردوهای تمرینی بخشی از برنامه های یک تیم است اما چیزی که باعث خواهدشد تیم رشد داشته باشد و در میادین موفق عمل کند،برگزاری دیدارهای تدارکاتی مستمر است. برگزاری دیدارهای تدارکاتی بزرگترین نیاز تیم محسوب می شود. شک نکنید هر چقدر تمرین داشته باشیم جایگزین بازی تدارکاتی نمی شود. تیمهای ایتالیا و روسیه تیم های قوی هستند و کمک بسزایی به تیم ملی فوتسال ایران می کنند اما این تعداد بازی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا کافی نیست و درصدد این هستیم تا با تیمهای آسیایی نظیر چین، ژاپن و تایلند نیز دیدار دوستانه برگزار کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: با توجه به زمانی که تا اردیبهشت ماه پیش روداریم، روی مسائل تاکتیکی تیم باید کار کنیم و برنامه های خود را به مرحله اجرا برسانیم. انجام بازیهای دوستانه کمک می کند اعتماد به نفس بازیکنان بالا برود. حتما باید بازیهای تدارکاتی انجام بدهیم که بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند و محک جدی بخورند. کمبود تجربه و بازیهای تدارکاتی باعث می شود تا در لحظات سخت بازیکنان نتیجه برده را واگذار نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار