سرپرست دانشگاه آزاد استان مرکزی و واحد اراک:

مهربانی و روحیه خدمت رسانی به مردم از صفات پرسنل نیروی انتظامی است

سرپرست دانشگاه آزاد استان مرکزی و واحد اراک گفت: اقتدار، عزت، رحمت، مهربانی و روحیه خدمت رسانی به مردم از صفات ارزشمند پرسنل نیروی انتظامی است.

کد مطلب: ۶۷۲۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، عباسعلی حیدری در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: توسعه ظرفیت‌های مشارکت‌پذیر دو سازمان در راستای توسعه نظم و امنیت، همکاری در اجرای پروژه‌های علمی و تحقیقاتی در زمینه علوم انسانی با هدف پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی از مواردی است که تلاش داریم به خوبی اجرایی شود.

وی تهیه و تدوین متون آموزشی در زمینه پیشگیری از رفتار‌های پر خطر، همکاری در امور فرهنگی و هنری، همکاری در زمینه پیشگیری از آسیب‌های مربوط به فضای مجازی را از مواردی دانست که نهایت تلاش و کوشش این 2 سازمان را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز از تعامل سازنده و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی اراک با نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: ناجا آمادگی دارد با حمایت از طرح های پژوهشی و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری بستر تعامل با دانشگاه را به حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی گسترش داده و زمینه بهره‌برداری اعضای هیات علمی و دانشجویان را از حمایت‌های مالی و معنوی ناجا فراهم کند.

کیومرث عزیزی با اشاره به رابطه امنیت اجتماعی و مشاركت عمومی مردم، افزود: رابطه میان امنیت اجتماعی و مشاركت مردمی یك رابطه متقابل است و وجود مشاركت اجتماعی میان مردم و پلیس در امور امنیتی كاركردی پنهان و آشكار دارد كه می توان از پیامدهایی همچون افزایش نظم و انضباط اجتماعی، افزایش میزان تعهد و اعتماد اجتماعی و ... نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار