آیت الله اعرافی:

حوزه هم قدم و هم جهت با نیروی انتظامی است

مدیر حوزه های علمیه در دیدار با سردار حسین اشتری گفت: مجموعه حوزه های علمیه سراسر کشور در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی هم قدم و هم جهت با نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی خوشبختانه با برنامه های جامع قدم های موثری برداشته است.

کد مطلب: ۶۷۱۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، آیت الله اعرافی امروز در دیدار سردار اشتری با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در سراسر کشور تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم از زحمات مهم نهاد انتظامی کشور که با وجود تمام وظایف و ماموریت های مهم خود را انجام می دهد، تشکر کنیم.

وی ادامه داد: سردار اشتری از جمله نیروهای انقلابی و مومن است که اعتماد رهبری انقلاب به ایشان نشان از همین مسئله است و نیروی انتظامی در کنگره ها و مراسمات بین الملل حوزه تلاش های بسیار ارزشمندی را ایفا کردند.

آیت الله اعرافی خاطر نشان کرد: مجموعه حوزه های علمیه سراسر کشور در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی هم قدم و هم جهت با نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی خوشبختانه با برنامه های جامع قدم های موثری برداشته است.

مدیرحوزه های علمیه تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نهاد پر مسئولیت است که بیش از 70 نوع مسئولیت مختلف دارد که تحقق همه این وظایف جز فرهنگ سازی عمومی و تعامل با تمام دستگاه ها با آن قابل تحقق نیست.

وی عنوان کرد: ارتباط و تعامل با نخبگان و اساتید در نیروی انتظامی مناسب است که بسیار در راه تحقق آرمان ها و ظایف خود موثر است همچنین ورود نیروی انتظامی به مباحث پژوهشی در زمینه های دینی و اجتماعی گام های موثر و مفیدی است که امیدواریم به مبحث نظام جامع امنیت ختم شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: فرهنگ سازی درست جامعه‌ از امنیت و پیشگیری و اطلاع رسانی در باره مسئله امنیت بسیار کاربردی است که خوشبختانه نیروی انتظامی آن را از سطح مدارس شروع کرده است.

وی تاکید کرد: مسئله آسیب های اجتماعی، حوزه مهمی است که بخش مهمی از آنها فرهنگی است که نیازمند کارهای بیشتری است همچنین مسئله آسیب های فرهنگی یکی از اولویت های مهم شورای عالی حوزه علمیه است.

عضوشورای عالی حوزه های علمیه در پایان گفت: ظرفیت حوزه ظرفیت بزرگی است و طرح های بزرگی نیز در آن صورت می گیرد و موسسات مختلف و فراوانی نیز در حوزه های علمیه وجود دارد که می توانند در تحقق امنیت پایدار نقش ارزنده ای را ایفا کنند که در این بین تعامل بین مراکز علمی و نیروی انتظامی در شرایط بحرانی منطقه و تبدیل آن به یک الگو برای کشورهای دیگر بسیار مهم و اثر گذار است.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار