مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

مشارکت 50هزار دانش آموزاستان در طرح همیار پلیس

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 50 هزار دانش آموز دوره ابتدایی به عنوان همیار پلیس با پلیس راهور استان همکاری می کنند.

کد مطلب: ۶۷۱۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،عباس لامعی صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، تصریح کرد: بیش از 250 معلم استان نیز به عنوان همیاران ترافیکی با نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری می کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن 196مدرسه استان در حاشیه جاده ها و محورهای پر خطر، تصریح کرد: پلیس راهور آموزش های لازم جهت رفتار صحیح دانش آموزان هنگام عبور و مرور از عرض جاده و یا خیابان آموزش می دهند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، افزود: به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، با همکاری نیروی انتظامی در سال گذشته قریب 600 کارگاه با موضوعات وقوع جرم و فضای مجازی در مدارس استان ویژه دانش آموزان برگزار شد.

لامعی با اشاره به برگزاری 275 دوره پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر ، تأکید کرد: بیش از 16 هزار و 180 نفر از اولیای دانش آموزان در این کلاس ها شرکت کردند.

وی با بیان این که در حال حاضر بیش2 هزار و 160 از خودروی سواری، مینی بوس و اتوبوس به عنوان سرویس های مدارس در سطح استان فعالیت می کنند، افزود: پلیس راهور،در بحث ساماندهی این سرویس ها تعامل سازنده ای با مجموعه آموزش و پرورش داشته و همواره سلامت راننده و خودروها را زیر نظر داشته و تحت معاینه فنی قرار می دهد.

خبرنگار پانا : سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار