دانش و دانایی ، سرمایه ای تمام نشدنی است

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: در این دنیا هرچیز ، ثروت و دارایی تمام شدنی است به جز دانش و دانایی که سرمایه ای تمام نشدنی است.

کد مطلب: ۶۷۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کاشان محمود خدمتی در آیین روز کودک در دبیرستان علی اصغر کاشان اظهار کرد: کتاب سرمایه جاودانه است و برای صاحب آن مایه بزرگی و سروری است.

به گفته وی، سرمایه فقط داشتن ماشین و خانه و حسابهای بانکی نیست چون با مرگ انسان برای صاحب آن بی اثر می شود اما کتاب همیشه با نام صاحب و نویسنده آن باقی می ماند.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب دانش آموز مهدی خاکی نهاد تصریح کرد: باید این چنین ایین هایی الگوی خوبی برای همه دانش آموزان باشد تا توانمندیهای خود را شکوفا کنند.

وی افزود: تشکیل باشگا ههای کتابخوانی در مدارس، فرصت مناسبی است تا فرهنگ مطالعه در جامعه ترویج شده و سرانه کتابخوانی نیز افزایش پیدا کند.

خدمتی با اشاره به کسب عنوان برتر باشگاه کتابخوان کودک توسط سهیلا الماسی مدیر دبستان برکت کاشان تاکید کرد: امیدواریم همه ما تلاش کنیم که یک مروج کتابخوانی باشیم.

همزمان با گرامیداشت روز ملی کودک، از کتاب هیولا نوشته مهدی خاکی نهاد در دبیرستان حضرت علی اصغر کاشان با حضور مدیر و معاونان آموزش و پرورش و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار