جشن تولد به صرف کتاب در دبستان شهید اشنویی نوش آباد

یک بانوی نوش آبادی، تولد دخترش را با توزیع کتاب بین دانش آموزان دبستان شهید اشنویی این شهر جشن گرفت.

کد مطلب: ۶۷۱۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کاشان، مریم رادمهر اظهار کرد: دنیای بچه ها با نوع رفتار بزرگترها ساخته می شود و چه بهتر که مسیر زندگی آنها را با مطالعه و کتابخوانی و تفکر به سمت آگاهی و دانایی هدایت کنیم.

به گفته وی، تقارن تولد دخترم با روز جهانی کودک و ماه محرم، انگیزه ای بود که به جای شیرینی و خوراکی، به این بهانه برای همکلاسی های دخترم کتاب داستان بخرم و به آنها هدیه کنم شاید که الگوی دیگران هم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه شود.

وی که دانش آموخته رشته علوم قرآنی است، افزود: با وجود گوشی های هوشمند و نرم افزارهای متنوع، بچه ها از شرایط دوران کودکی خود فاصله گرفته اند و خانواده ها باید با نظارت و همراهی خود، آنها را با مهارتهای زندگی آشنا کنند.

وی تصریح کرد: خانواده نباید فراموش کنند که کودک آنها جهت پرورش متعادل شخصیت به محبت و تفاهم نیاز دارند تا در امنیت اخلاقی و مادی رشد کند و تامین آسایشنمی تواند باعث آرامش آنها شود.

راد مهر گفت: با وجود همه مشغله های زندگی و امکانات ایجاد سرگرمی برای بچه ها، اما مسوولیت فرزند پروری خانواده ها کم نمی شود و موفقیت فرزندان در آینده بسته به میزان همراهی والدین است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار