مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

دوچرخه‌سواران اردبیلی در مسیر صحیح رشد قرار گرفتند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از حضور استعدادیاب فدراسیون دوچرخه‌سواری در اردبیل خبر داد و افزود: در حال حاضر استعدادهای دوچرخه‌سواری اردبیل در مسیر صحیح رشد قرار گرفته‌اند.

کد مطلب: ۶۷۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،ایوب بهتاج اظهار کرد: برگزاری اردوهای منظم و تمرینات فشرده در بالابردن سطح کیفی ورزشکاران تأثیرگذار خواهد بود و با برپا شدن اردوهای منسجم، توانایی معرفی نخبه‌های ورزشی و قهرمانان ملی در این رشته ورزشی فراهم خواهد شد .

وی با اعلام تقاضایی از فدراسیون دوچرخه‌سواری، افزود: با دعوت فدراسیون از دوچرخه‌سواران شاخص استان برای حضور در اردوهای بلندمدت، اداره‌کل ورزش و جوانان آماده تعامل و انجام همکاری‌های لازم در این خصوص خواهد بود تا با حضور ورزشکاران اردبیلی در اردوهای مذکور، زمینه معرفی قهرمانان ورزشی فراهم شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر دوچرخه‌سواری اردبیل در مسیر صحیح رشد و دستیابی به اهداف ترسیم شده قرار گرفته و با ادامه این مسیر موفقیت‌های بیشتری نصیب این هیأت ورزشی خواهد شد .

بهتاج با اشاره به حضور استعدادیاب فدراسیون دوچرخه‌سواری در اردبیل، افزود: حضور مصطفی چایچی در اردبیل که از عناوین مختلف قهرمانی در مسابقات ملی برخوردار بوده و از تجربه لازم بهره‌مند است، در هدایت استعداد و ایجاد انگیزه در بین جوانان مثمر ثمر خواهد بود .

وی یادآور شد: دستیابی به موفقیت و تخقق اهداف ترسیم شده نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و اقدام عملی لازم بوده و برای معرفی قهرمانان ملی در بخش‌های مختلف رعایت این فاکتورها لازم به نظر می‌رسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار