امام جمعه جعفریه:

نیروی مخلص انتظامی مصداق سربازی امام زمان (عج) است

امام جمعه جعفریه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه جعفریه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و آسایش در جامعه تقدیر کرد و گفت: خدمات و زحمات نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و اگر این خدمات بر پایه رضایت خداوند باشد، مصداق سربازی امام زمان (عج) خواهد بود.

کد مطلب: ۶۷۱۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، حجت الاسلام دهقانی، عمر انسان را به قالب یخی در تابستان سوزان تشبیه کرد و گفت: از سرمایه دنیا به گونه ای استفاده کنیم تا جاودانگی آخرت به همراه رضایت پروردگار نسیبمان گردد.

امام جمعه جعفریه انحراف در ارکان نظام دینی را از جمله عوامل شکل گیری قیام عاشورا دانست و گفت: اگر کسانی در ارکان نظام اسلامی یا در متن جامعه دچار انحراف شوند باید خواص و علما که جایگاهی در بین مردم دارند با تبیین و دفاع از ارزشهای اصیل اسلامی مردم را بیدار کنند و اسلام واقعی را به عنوان هدایت گر انسان به نمایش گذارند.

موسس مدارس علمیه امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها)، دنیا گرایی مردم را از دیگر عوامل شکل گیری نهضت عاشورا دانست وافزود: عده ای از ترس اینکه ممکن است با حمایت از دین و امام زمان خود ممکن است مقداری از راحتی خود را از دست دهند چشمان خود را بر روی ظلم ها و نقض در دین بستند تا چند صباحی بیشتر از این دنیای فانی بهره مند شوند.

حجت الاسلام دهقانی ایام اسارت اهل بیت پیامبر(ص) را تسلیت گفت و افزود: در این ایام با برپایی مجالس عزاداری و روضه خوانی یاد اسرای کربلا را زنده نگه داریم.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، نیروی انتظامی را سرباز امام زمان توصیف کرد و گفت: خدمات و زحمات نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و اگر این خدمات بر پایه رضایت خداوند باشد مصداق سربازی امام زمان (عج) خواهد بود.

حجت الاسلام دهقانی همچنین با تبریک روز روستا و عشایر در 15 مهر، نسبت به ایجاد شغل و امکانات برای روستائیان تأکید کرد و افزود: روستا به عنوان پایه و تأمین کننده مواد اولیه باید از حمایت برخوردار باشد و لازم است که تمهیداتی اندیشیده شود تا از خالی شدن روستاها از سکنه پیشگیری گردد.

امام جمعه جعفریه همچنین با اشاره به دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری، از برگزاری سالم و ایمن حج ابراز خرسندی کرد و گفت: حج بهترین فرصت جهت خنثثی سازی تبلیغات مسموم دشمنان علیه کشور وملت ایران است و باید از این فرصت برای تبیین ارزشهای اصیل اسلامی استفاده کرد.

/زهرا شعبانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار