با حضور امام جمعه جعفریه؛

یادوراه 11 شهید مدافع حرم شهر جعفریه برگزار شد

شب گذشته یادواره 11 شهید مدافع حرم شهر جعفریه با محوریت شهدای تیپ فاطمیون با حضور خانواده محترم شهداء، ایثار گران، جانبازان و مسئولین محلی و استانی در محل مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام جعفریه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، شب گذشته یادواره 11 شهید مدافع حرم شهر جعفریه با محوریت شهدای تیپ فاطمیون با حضور خانواده محترم شهداء، ایثار گران، جانبازان و مسئولین محلی و استانی در محل مسجد جامع علی ابن ابی طالب علیه السلام جعفریه برگزار شد.

امام جمعه جعفریه در یادواره 11 شهید مدافع حرم لشگر فاطمیون جعفریه، خانواده معظم شهدا را برکت جامعه اسلامی دانست و گفت: ماه خادم کسانی هستیم که همه هستی خود را در کف اخلاص نهاده و تقدیم اسلام کرده است و مردم هم با دید برکت به این خانواده های معظم نگاه می کنند.

حجه الاسلام دهقانی مردم بخش جعفرآباد را قدرشناس شهدای مدافع حرم لشگر فاطمیون دانست و گفت: شما خانواده ها و دیگر خانواده های مهاجرین در بخش جعفرآباد قبل از تقدیم شهداء قابل احترام بودید و با تقدیم شهدای مدافع حرم قابل احترام تر و عزیزتر شده اید.

جانشین لشکر 17 علی ابن ابی طالب علیه السلام نیز در یادواره شهدای مدافع حرم شهر جعفریه، رزمندگان و شهدای مدافع حرم را نقطه اتکا و قوت جبهه مقاومت دانست و گفت: با قدرت و حمایت کامل غرب و استکبار آمده بودند ماجرای زینب کبری را تمام کند ولی رزمندگان و مدافعان حرم با شجاعت و استقامت سیلی محکمی به تروریست ها و دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) زدند تا بدانند 1300 سال پس از قیام عاشورا، پیام حضرت زینب (س) در قلب های جوانان مومن و انقلابی زنده است.

سرهنگ رفیعی در ادامه کرامت بخشی به انسان را از جمله اهداف امام راحل در ایجاد تشکل بزرگ مجاهدان اسلامی دانست و افزود: در تشکل بزرگ مجاهادان اسلامی مرزهای معنوی حاکم است و تا ظلم و استکبار و حمله به مقدسات اسلامی است، این تشکل هم تمام قد و با قدرت در مقابل آنان خواهد ایستاد و دشمنان را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

/زهرا شعبانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار