مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی:

تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان پیام آور صلح و دوستی است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت:برگزاری تورهای ورزشی و از جمله آنها تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در ایجاد شور و نشاط در میان ورزشکاران کشورهای مختلف مؤثر است و در سال های اخیر ادامه این روند به عنوان پیام آور صلح و دوستی و تقویت کننده ارتباطات فرهنگی بین ملل مختلف نقش مؤثری ایفا نموده است.

کد مطلب: ۶۷۰۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حسن استوار آذر در نشست هماهنگی سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت : تلاش در ارتقاء تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به سمت حرفه ای شدن را انجام دهیم.
وی افزود : بیش از سه دهه استمرار برگزاری گردهمایی رکابزنان توانمند جهان در آذربایجان شرقی، بی شک نشانه ارج و اهمیتی است که مردمان این دیار برای ورزش و تندرستی قائلند و اکنون که تور دوچرخه سواری آذربایجان با کوله باری از تجارب و خوشنامی در سطح جهانی، با ارتقای سطح به توری نیمه حرفه ای 1-2 تبدیل شده بسیار مهم است که هر تأییدی بر اهمیت و جایگاه این استان و این مسابقه کهنسال به حساب می آید.
استوارآذر تصریح کرد : بر این باوریم که برگزاری تورهای ورزشی و از جمله آنها تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در ایجاد شور و نشاط در میان ورزشکاران کشورهای مختلف مؤثر است و در سال های اخیر ادامه این روند به عنوان پیام آور صلح و دوستی و تقویت کننده ارتباطات فرهنگی بین ملل مختلف نقش مؤثری ایفا نموده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجانشرقی در این نشست از تلاشهای اداره کل ورزش و جوانان استان و دستگاههای اجرایی قدردانی کرد و خواستار آسیب شناسی بعد از برگزاری تور و ارزیابی دقیق شد.
در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی استانداردهای فنی و ایمنی UCI در تور نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان رعایت خواهد شد، گفت : تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان هر سال با قدرت بیشتری برگزار می شود.
جمشید نظمی در ادامه عنوان کرد: تمامی استانداردهای فنی و ایمنیUCI در تور نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان رعایت خواهد شد. با بکار گیری آخرین استانداردهای اتحادیه دوچرخه سواری، UCI در بخش رقابت های جاده ای و تور های نیمه حرفه ای در سی و امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان شاهد حفظ جایگاه این تور از منظر نمایندگان در سال های آتی و حتی ارتقاء آن به سطح حرفه ای خواهیم بود.
وی ادامه داد: برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بیش از پیش در ایجاد شور و نشاط و طراوت زندگی در مردم نقش ایفا کرده و پیام صلح و دوستی و تقویت ارتباطات فرهنگی بین ملت های مختلف خصوصا ورزشکاران شرکت کننده می باشد.
در این نشست لیست انتظارات از از نهادها و ارگانها در این نشست مورد بررس قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار