برپایی نمایشگاه عکس پرتره هایی از کودکان ایران زمین با عنوان گنج روان

نمایشگاه عکس پرتره هایی از کودکان ایران زمین توسط آقای احمد حسینی با عنوان « گنج روان » از تاریخ ١٥ تا ٢٠ مهر ماه ٩٦ از ساعت ١٠ صبح تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

کد مطلب: ۶۷۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناازگیلان، محمد حسن پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از برپایی نمایشگاه عکس پرتره هایی از کودکان ایران زمین توسط آقای احمد حسینی با عنوان « گنج روان » از تاریخ ١٥ تا ٢٠ مهر ماه ٩٦ از ساعت ١٠ صبح تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد .

محمد حسن پور ضمن اعلام این خبر افزود : در این نمایشگاه که به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک برگزار می شود تعداد ۴۰ عکس شامل پرتره هایی از کودکان ایران زمین توسط احمد حسینی ثبت و به نمایش گذاشته می شود . آثار این نمایشگاه در نقاط مختلف کشور از استان های شمالی همچون گیلان و مازندران گرفته تا استان های جنوبی همچون بوشهر و خوزستان که در طول مدت یک سال عکس برداری شده اند .

احمد حسینی دوره های عکاسی را در باشگاه خبرنگاران جوان گذرانده و تاکنون در چند نمایشگاه گروهی عکس شرکت داشته است . وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آیینه داری جمال پروردگار و یادآوری خالق زیبایی ها از طریق به تصویر کشیدن چهره های زیبا و معصوم کودکان میهن ، این هدیه های زیبای خداوند بیان می کند .


این نمایشگاه از تاریخ ١٥ تا ٢٠ مهرماه سال ٩٦ از ساعت ١٠ صبح تا ۲۰ عصر در نگارخانه مارلیک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است .

مراسم گشایش نمایشگاه نیز روز شنبه ١٥ مهر ماه ٩٦ ساعت ١٠ صبح برگزار می گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار