صدای سقوط می‌آید؛

سومین شکست صبای قم در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران

تیم فوتبال صبای قم با انگیزه پایان دادن به ناکامی‌های 6 هفته‌ای خود از شروع فصل جدید لیگ آزادگان عصر امروز برابر تیم برق جدید شیراز به میدان رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک برابر حریف تن به شکست داد، دیداری که در نیمه نخست یک بر یک مساوی بود و در نیمه دوم با باخت 2 بر 1 صبای قم تمام شد.

کد مطلب: ۶۷۰۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، تیم فوتبال صبای قم با انگیزه پایان دادن به ناکامی‌های 6 هفته‌ای خود از شروع فصل جدید لیگ آزادگان عصر امروز برابر تیم برق جدید شیراز به میدان رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک برابر حریف تن به شکست داد، دیداری که در نیمه نخست یک بر یک مساوی بود و در نیمه دوم با باخت 2 بر 1 صبای قم تمام شد.
این دیدار یکی از بازی‌های روز دوم هفته هفتم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگا‌ه‌های کشور جام آزادگان بود که در نیمه نخست با گلی که تیم برق شیراز به ثمر رساند و گل امید ابوالحسنی برای صبای قم، با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.
صبای قم که با کسب چهار تساوی و پذیرش دو باخت از 6 هفته قبلی بازی‌ها چهار امتیاز در کارنامه داشت و در مکان شانزدهم جدول قرار گرفته بود با توجه به باخت تیم‌های رده هفدهم و هجدهم جدول یعنی ایرانجوان بوشهر و راه‌آهن تهران همچنان در مکان شانزدهم جدول باقی ماند.
صبایی‌ها که در این فصل هنوز در حسرت کسب پیروزی هستند باید در هفته هشتم رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در ورزشگاه یادگار امام قم دیداری فوق‌العاده حساس در برابر تیم فوتبال شهرداری ماهشهر برگزار کنند.
صبای قم پیش از این به تیم‌های خونه به خونه بابل و نفت مسجد سلیمان باخته و با تیم‌های آلومینیوم سازی اراک، ملوان بندر انزلی،‌ ایران‌جوان بوشهر و گل‌گهر سیرجان به تساوی دست یافته بود و بدین‌ترتیب از هفت مسابقه تنها چهار امتیاز کسب کرده است.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار