مدیر‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی:

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز برگزار می شود

مدیر‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: قصه‌گویان برتر آذربایجان شرقی به بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند.

کد مطلب: ۶۷۰۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این خبر افزود: رقابت قصه‌گویان منتخب استان برای حضور در مرحله‌ منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ( 12 و 13 مهرماه ) در تبریز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: فرآیند انتخاب و معرفی قصه‌گویان برتر استان از ابتدای شهریور ماه سال جاری با اجرای جشن‌های قصه‌گویی در سراسر استان آغاز و بیش از 200 قصه‌گو شامل؛ پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، مربیان کانون و نوجوانان علاقه‌مند در این رقابت حضور داشتند.
وی در عین حال افزود: هیئت انتخاب جشنواره استانی طی چهار روز قصه‌های اجرا شده را بررسی کرده و در نهایت 24 قصه‌گو در بخش‌های مختلف برای رقابت در مرحله استانی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 12 و 13 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز حاضر خواهند شد.
مدیر کل کانون استان تصریح کرد: با اجرای این جشنواره 9 نفر از برگزیدگان قصه‌گویی به مرحله منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شوند.
یوسف‌زاده توسعه و تعمیق فرهنگ قصه‌گویی در بین خانواده‌ها و معرفی استعدادهای قصه‌گویی در بین کودکان و نوجوانان و دیگر علاقه‌مندان را از جمله اهداف برگزاری جشنواره قصه‌گویی عنوان کرد.
وی افزود: محتوای تعدادی از قصه‌ها در راستای معرفی تبریز و با هدف مشارکت قصه‌گویان در فعالیت‌های فرهنگی تبریز 2018 اجرا می‌شود.
گفتنی است، تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار