مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان:

هوشمند سازی مدارس در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار دارد

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان توجه به آموزش و پرورش با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۸ هزار کلاس درس وجود دارد که از این تعداد بیش از دو هزار کلاس درس به اینترنت متصل هستند، بیان کرد: هوشمند سازی مدارس در اولویت کارها قرار دارد.

کد مطلب: ۶۷۰۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مرتضی تمجیدی در گفت و گو با خبرنگار پانا از زنجان با اشاره به وجود بیش از 2 هزار آموزشگاه در سطح استان زنجان، اظهار کرد: تحصیل دانش‌آموزان در فضای استاندارد و مناسب موجب افزایش راندمان و بهره‌وری آموزش و یادگیری آنان می‌شود.
وی توجه به آموزش و پرورش را امری مهم و ضروری عنوان کرد و تصریح کرد: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌ گذاری است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان توجه به آموزش و پرورش معلمان را تأثیر گذار ترین عنصر در جامعه اعلام کرد و افزود: معلمان با دانش آموزان در ارتباط هستند و در آینده آنها نقش بسیار مؤثری را ایفا می کنند و باید جایگاه و شان و منزلت ایشان در جامعه ارج نهاده شود.
تمجیدی با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۸ هزار کلاس درس وجود دارد که از این تعداد بیش از دو هزار کلاس درس به اینترنت متصل هستند، بیان کرد: هوشمند سازی مدارس در اولویت کارها قرار دارد.
وی با بیان اینکه تجهیز همه مدارس به سیستم فناوری و ارتباطات نیاز به هزینه سنگینی دارد که وزارت آموزش و پرورش به تنهایی قادر به اجرای این کار نیست، گفت: با هوشمند سازی مدارس و کلاس ‌های درس‌، شاهد تغییر روش‌ های تدریس و حرکت به سمت کیفیت آموزشی هستیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان توجه به آموزش و پرورش با بیان اینکه کیفیت بخشی آموزشی یکی از محوری ‌ترین و اصلی ‌ترین مسائل و راهبرد های آموزش و پرورش است، اظهار داشت: امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و باید دانش آموزان با کامپیوتر آشنایی داشته باشند و با توانمندی ها و تکنولوژی ها روز دنیا آشنا شوند.
تمجیدی با بیان اینکه از سال ۸۹ که طرح هوشمند سازی مدارس شروع شده در استان زنجان معلمان در دوره های آموزشی فناوری شرکت کرده اند، بیان کرد: استفاده از کامپیوتر با توجه به جذابیت و پویا نمایی که دارد باعث می شود دانش آموزان بیشتر به سمت یادگیری سوق داده شود.
وی با بیان اینکه بزرگ ترین نیروی هر کشور، نیروی انسانی آن کشور است، افزود: دستگاه آموزش و پرورش هر کشور، سازنده ترین نیروی کارآمد نیروی انسانی است.
مدیرکل آموزش و پرورش زنجان اصلی ترین رکن آمورزش و پرورش را معلم دانست و بیان کرد: معلم نقش اساسی و مهمی در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد.
تمجیدی با بیان اینکه وی با بیان اینکه برای مقابله با آسیب های اجتماعی در مدارس، خانواده ها و سایر ارکان های هم نیز دخیل هستند، گفت: کارهای خوب و مطلوبی برای مقابله با آسیب های اجتماعی در مدارس استان صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار