هوشمندسازی 10 درصد کنتورهای برق چاه های کشاورزی در نقده

مدیر شرکت توزیع نیروی برق نقده گفت: یکهزار و 275 انشعاب برق چاه های کشاورزی در این شهرستان وجود دارد که برای کنترل مصرف آب در بخش کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت آب، از این تعداد 130 دستگاه کنتور هوشمند سازی شده است.

کد مطلب: ۶۷۰۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، مهدی حمیدی مدیر شرکت توزیع نیروی برق نقده افزود: این کنتورها قابلیت های قرائت از راه دور، مشاهده میزان بار مصرفی مشترک و مشاهده وضعیت لحظه ای پارامترهای شبکه مشترک را در اختیار شرکت توزیع برق قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه از 99 روستای شهرستان نقده، همه آنها از نعمت برق بهره مند است، اضافه کرد: 38 هزار و 739 انشعاب خانگی، یک هزار و 62 انشعاب عمومی، 241 انشعاب صنعتی و 253 انشعاب روشنایی معابر در این شهرستان وجود دارد.

حمیدی اظهار کرد: همچنین 511 انشعاب برق در نیمه نخست امسال به متقاضیان این شهرستان واگذار و 638 دستگاه کنتور معیوب نیز تعویض شده است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق نقده با اشاره به مصرف برق در نیمه نخست امسال این شهرستان افزود: در سال جاری 101 مگاوات ساعت برق در نقده مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هیچ افزایشی نداشته است.

حمیدی ادامه داد: علت عدم افزایش مصرف برق در سال جاری وجود طرح های تشویقی این اداره بوده که منجر به کاهش مصرف واحدهای صنعتی و تجاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار