مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو کرج:

طرح یادآوران و اقدام پژوهی در مدارس فردیس اجرایی می‌شود

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: طرح‌های فرهنگی بسیاری در مدارس شهرستان فردیس و ناحیه دو کرج در حال برگزاری است که "یادآوران" و"اقدام پژوهی" ازجمله این موارد است.

کد مطلب: ۶۶۹۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ؛ ، فرشته فهمیده مدیر اموزش و پرورش در ستاد امربه ‌معروف و نهی از منکر که در دفتر امام‌جمعه شهرستان فردیس برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته نخست مدارس به اتمام رسید گفت: برنامه‌ها متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته‌ایم و در حال اجرا است.

وی افزود: طرحی با عنوان "یادآوران" در سطح مدارس با حضور مبلغان در سطح مدارس شهرستان اجرایی می‌شود.

مدیر آموزش و پروش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس تصریح کرد: با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی در سطح مدارس ابتدایی سعی داریم شرایط را بهبود بخشیم اما به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

فهمیده افزود: برخی از کنجکاوی دانش‌آموزان مسائل حاشیه‌ای را به وجود خواهد آورد که سعی داریم با نشست‌های که در راستای بررسی آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود به این مهم رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه تنها جلسات برگزار می‌شود و خروجی و عملکرد نداریم، افزود: طرح "اقدام پژوهی" در میان مدارس در حال اجرا است که دانش‌آموزان در این طرح به انجام کار و پژوهش می‌پردازند.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی در قالب فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر اجرایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار