پیگیری چالش های تحقق تبصره 75 در هنرستان ها

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پیگیری چالش‌های پیشروی تحقق تبصره 75 هنرستانها در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۶۶۹۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، جلسه بررسی کیفیت آموزشی و روند تحقق تبصره 75 هنرستانهای استان با حضور مدیران هنرستانهای نواحی دوگانه ارومیه، مناطق نازلو، صومای برادوست و سیلوانا برگزار شد.

توحید اصغرزاده، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: با تاکید مدیرکل آموزش و پرروش استان، پیگیری چالشهای پیشروی تبصره 75 هنرستانها در دستور کار قرار دارد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و مهارت آموزی در هنرستانهای استان به طور هدفمند پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان علاقه مند و مستعد به رشته های فنی، ایجاد انگیزه برای استادکاران، ایجاد امکان بازدید های علمی و نیاز سنجی رشته های مختلف و تجهیزات مورد نیاز هنرستانها در این راستا ضروری است.

اردشیر سیدسیاح، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه اظهار کرد: وجود 241 هنرستان دولتی و 42 هنرستان غیردولتی در سطح استان ظرفیت مناسبی برای تحقق هدف مهارت آموزی وزارت آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه تعداد 25هزار هنرجو و 1500 نفر نیروی انسانی در هنرستانهای استان فعالیت می کنند.؛ افزود: 35 رشته فنی و حرفه ای و 153 رشته کارودانش در سطح استان فعال می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: مهارت آموزی دانش آموزان مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار