هدف طرح لالای فرشته انس گرفتن نوزادان با قرآن است

مبتکر طرح لالای فرشته گفت: این طرح آینده فرزندان را تضمین می کند و برنامه ای جامع و کامل است که برگرفته از ایات و احادیث می باشد.

کد مطلب: ۶۶۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

سید محمد حسین موسوی ری شهری مبتکر طرح لالای فرشته در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت : این طرح به عنوان زبان مشترک مادری آموزش می بینند و با هدف انس گرفتن با قرآن کریم ، افزایش سطح اخلاقی خانواده ، نخبه پروری و تربیت فرزندان صالح برنامه ریزی شده است که نوزادان پس از تولد علاوه بر زبان مادری قادر به تکلم به زبان های دیگر از جمله زبان عربی که زبان قرآن است خواهند بود و برای حفظ قرآن کریم آمادگی کامل دارند.

وی تاکید کرد: طرح لالای فرشته شامل آموزش هایی است که بر گرفته از آیات و احادیث از ائمه اطهار و کمک گرفتن از نکنولوژی روز است که برنامه جامع و کاملی را ارائه می دهد.

مبتکر طرح لالای فرشته تصریح کرد: با توجه به آیات و احادیث و تحقیقات انجام شده نشان می دهد فعالیت های مادران بر روی جنین تاثیر خواهد گذاشت و از طرفی هم افزایش سطح آگاهی مادران خانوداه بر روی نوزادان و خانواده عملکرد مثبت خواهد داشت.

شایان ذکر است ،موسوی ری شهری از حضور 14 هزار نفر در این طرح خبرداد و ادامه داد :در حال حاضر این طرح به کمک موئسسه آموزشی و قرآنی چهارده ستاره معصوم اجرا می شود و در وزارت بهداشت به دنبال اجرای ملی طرح هستیم .

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار