رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لامِرد؛

تاسوعای حسینی، بزرگترین اجتماع مذهبی لامرد است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لامِرد گفت: بزرگترین اجتماعی دینی و مذهبی مردم لامرد تاسوعای حسینی است.

کد مطلب: ۶۶۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حجت السلام روح الله بلوری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لامرد، با بیان اینکه بزرگترین اجتماع دینی و مذهبی مردم لامرد تاسوعای حسینی است، اظهار کرد: برقراری امنیت و حفظ آرامش عزاداران اباعبدالله الحسین در روز تاسوعای حسینی یکی از مهم ترین محور ها و اولویت های است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد با اشاره به اصل مهم وحدت و یکپارچگی مردم و هیئت های مذهبی در روز تاسوعای حسینی،افزود: به منظور ایجاد یکپارچگی و همبستگی میان هیئت های مذهبی لامِرد ، مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در روز تاسوعا در جایگاه و نوحه سرایی واحد برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور جلو گیری از ایجاد مشکل وتداخل در سیستم های صوتی هیئت ها از میدان شهدا تا انتهای بلوار پاسداران سیستم های صوتی واحد نصب خواهد شد.

بلوری با اشاره به اینکه مداحان می توانند برای بررسی نوحه ها و سبک و صدایشان تا قبل از روز تاسوعا به کانون مداحان شهرستان لامرد مراجعه کنند، تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی، آیین عزاداری راس ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.
خبرنگار/فاطمه ظریف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار