ورناصری در گفت و گو با پانا:

تمام مدارس استان تهران کپسول آتش نشانی دارند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه تا پایان سال 96 بخاری های گازی 800 کلاس درس مدارس دولتی در شهرستانهای استان تهران جمع آوری می شود، گفت: تمام مدارس استان تهران کپسول آتش نشانی دارند که باید پرسنل مدارس به خوبی در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

کد مطلب: ۶۶۹۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

داریوش ورناصری در گفت و گو با خبرنگار پانا، در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی بخاری های گازی در مدارس استان تهران جمع آوری می شوند؟، اظهار کرد: تمام بخاری های گازی سال گذشته در سطح مدارس دولتی استان تهران جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه حرارت مرکزی جایگزین بخاری های گازی در مدارس دولتی استان تهران شده است، ادامه داد: در شهرستان های استان تهران حدود 800 کلاس درس از بخاری های گازی استفاده می کنند که تا پایان سال 96 بخاری گازی های مدارس دولتی جمع آوری خواهد شد و نسبت به جایگزین کردن آن به سامانه حرارت مرکزی اقدام می کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به آتش سوزی های اخیر مدارس استان تهران، آیا مدارس به کپسول آتش نشانی مجهز هستند؟، گفت: اکثر مدارس دولتی استان کپسول آتش نشانی دارند و تمام مدارس نوساز استان تهران و مدارسی که سامانه سیستم گرمایشی و سرمایشی آن ها اصلاح می شود مجهز به کپسول آتش نشانی نیز می شوند.

ورناصری اضافه کرد: در مدارس قدیمی عموما اقدام به تجهیز آن ها می کنیم و باید ضمن شارژ آن ها به موقع از این کپسول ها استفاده شود که این موضوع به پرسنل مدرسه بستگی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار