حضور 4 هزار دانش آموز در سوگواره احلی من العسل در شیراز

مراسم سوگواری احلی من العسل با حضور 4 هزار دانش آموز شیرازی در حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۹۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در سوگواره احلی من العسل، از تمامی دانش آموزان و والدین آن ها برای برپایی هر چه با شکوه تر این مراسم تقدیر و تشکر کرد و افزود: این سوگواره در راستای آشنایی دانش آموزان با رشادت های حضرت قاسم (ع) و تکمیل رسالت عاشورا با شعار مرگی شیرین تر از عسل برپا شده است.

حمید رضا آذری ضمن تقدیر از دست اندر کاران این مراسم از حضور 4 هزار دانش آموز از نواحی چهارگانه شیراز تشکر کرد و ادامه داد: این مراسم باعث تعلیم و تربیت و هدایت دانش آموزان، دبیران، مدیران و تمامی مسئولین خواهد شد.

سوگواره احلی من العسل هر ساله در کل کشور برگزار می شود که این مراسم امسال در شیراز و در حرم سید علا الدین حسین با حضور 4 هزار دانش آموز برگزار می شود.

این سوگواره به صورت نمادین و تجعی در تمامی شهر ها و در تمام مدارس ایران در بیش از 750 شهر و بخش و در107 هزار مدرسه در سطح کشور برگزار می شود.
این سوگواره در 8 هزار مدرسه فارس نیز برگزار می شود و علاوه بر آن در 60 منطقه آموزش و پرورش استان نیز به صورت متمرکز اجرا می شود.
امسال با هماهنگی هایی که با صدا وسیما انجام شده است تمجع و عزاداری دانش آموزان در شیراز و جهرم از شبکه دوم سیما و شبکه استانی فارس به صورت پخش زنده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار