امانی طهرانی در گفت و گو با پانا اعلام کرد:

ورود زندگینامه"شهید حججی" به کتابهای درسی

مدیرکل دفتر تالیف و برنامه ریزی درسی سازمان پژوهش گفت: استفاده از آموزه ها و زندگینامه شهید حججی در کتاب های درسی مورد توجه سازمان پژوهش و شخص رییس سازمان است که این موضوع پس از بررسی های لازم عملیاتی خواهد شد.

کد مطلب: ۶۶۹۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
محمود امانی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، در پاسخ به این سوال که آیا مطلبی از آموزه ها و یا زندگینامه شهید محسن حججی در کتاب های درسی دانش آموزان آورده می شود؟، اظهار کرد: جلساتی با حجت الاسلام و المسلمین محمدیان معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی داشتیم و ایشان روی استفاده بیشتر از آموزه های شهدا همچون شهید حججی تاکید داشت.
وی ادامه داد: بررسی هایی در این زمینه خواهد داشت و پس از جمع بندی های صورت گرفته، نتیجه اعلام خواهد شد.
مدیرکل دفتر تالیف و برنامه ریزی درسی با تاکید براینکه سازمان پژوهش بر روی آموزه های شهید حججی توجه ویژه ای دارد، گفت: باید ابعاد ورود آن به کتاب های درسی بررسی شود اما به دلیل اینکه چاپ کتاب های درسی زمان بر است، باید صبر کرد تا نظر رییس سازمان مشخص شود.
امانی طهرانی افزود: روزانه حدود 600 هزار کتاب پاپ می شود که از اول شهریورماه تا امروز حدود 35 تا 600 هزار جلد کتاب به چاپ رسیده است.
به گزارش پانا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی امروز چهارشنبه 5 مهرماه در میدان امام حسین (ع) برگزار شد. دقایقی پس از سحرگاه امروز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین علیه‌السلام تهران رفتند و برای لحظاتی در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام آرزوی علو درجات کردند.
همچنین در این مراسم باشکوه انگشتر و چفیه رهبر انقلاب اسلامی به همسر این شهید اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار