همزمان با سراسر کشور؛

همایش «احلی‌من‌العسل» در اردبیل برگزار شد

همایش «احلی‌من‌العسل» در تجدید بیعت نوجوانان با شهید نوجوان کربلا قاسم بن حسن(ع) در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۹۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،در این همایش که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع )اردبیل برگزار شد، دانش‌آموزان و نوجوانان 13 ساله اردبیلی با ندای «لبیک یا حسین» با آرمان بلند امام حسین (ع) و یاران باوفایش اعلام وفاداری وتجدید بیعت کردند .

در ادامه برنامه دانش‌آموزان در حالی که بر سر و سینه می‌زدند به یاد قاسم بن حسن (ع) شهید 13 ساله دشت نینوا عزاداری کرده و بارها با ندای «لبیک یا حسین» با این طریق معنوی اعلام بیعت کردند .

در حاشیه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهارداشت: تعداد کثیری از دانش‌آموزان پایه هشتم به عنوان نوجوانان 13 ساله در این همایش معنوی حضور پیدا کردند تا بیشتر با مکتب امام حسین (ع) و با آرمانهای بلند این این امام همام آشنا شوند .

احمد ناصری تصریح کرد: ما امروز خوشحال هستیم که دانش‌آموزان و نوجوانان ما با درک پیام و فلسفه قیام امام حسین (ع) در این مسیر معنوی گام برمی‌دارند و امیدواریم در سایه چنین همایش‌هایی بتوانیم بیشتر نسل آینده را با فلسفه قیام امام حسین (ع) و اهداف نهضت حضرت اباعبدالله حسین (ع) آشنا کنیم .

وی گفت: وظیفه همه ما این است تا در سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن در مسیری حرکت کنیم تا آرمان‌های بلند امام حسین (ع) و یاران باوفایش به عنوان الگوی زندگی نسل نوجوان قرار گیرد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: امروز تعداد 2000 دانش آموز 13 ساله در این حسینیه جمع شده اند و نزدیک به 10000 نفر دیگرنیز دربرنامه های متشکله در مناطق ونواحی 19 گانه استان شرکت نموده اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار