عظمتی به پانا خبر داد

هدفمند شدن برنامه‌های فرهنگی دانشجومعلمان براساس اهداف آموزش و پرورش

رئیس دانشگاه شهید رجایی گفت: سند فرهنگی دانشگاه مبتنی بر اسناد بالادستی آموزش و پرورش به جهت دارشدن فعالیت‌ها درجهت اهداف این نهاد تعلیم وتربیتی کمک می‌کند.

کد مطلب: ۶۶۸۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا عظمتی در گفت و گو با پانا، در مورد برنامه‌های کاری این دانشگاه عنوان کرد : این دانشگاه در حوزه تربیت دبیران فنی و حرفه‌ای عمل می‌کند و سعی شده دانشجویان با ویژگی‌های موردنیاز برای دبیری در رشته‌های مهارتی جذب شوند.

وی با بیان اینکه دربرنامه‌ها از آموزش‌وپرورش تبعیت می کنیم، افزود: سیاست وزارتخانه تربیت معلم از طریق دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی است و بر این اساس امسال 700 دانشجو در این دانشگاه با توجه به اعلام نیاز آموزش و پرورش مشغول تحصیل می شوند.

رئیس دانشگاه شهیدرجایی اشاره کرد: همواره تلاش بر این بوده زیرساخت‌هایی در جهت تقویت روحیه پژوهشگری دانشجومعلمان در دستورکار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به ماموریت گرا بودن دانشگاه سند فرهنگی برای آن درنظر گرفته شده که نقشه راهی برای فعالیت های فرهنگی محسوب می شود تا اقدامات فرهنگی جهت دار شوند.

عظمتی تصریح کرد: باید اوقات فراغت دانشجویان که ازسراسر کشور در این دانشگاه حضور دارند به با اتخاذ تصمیماتی صحیح در جهت اهداف کلان آموزش‌وپرورش جهت پیدا کند و علاوه برآن در حوزه فرهنگی منظومه ای از کارهای فرهنگی ارزشمند را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه شهیدرجایی بابیان اینکه سند فرهنگی دانشگاه براساس اسناد بالادستی تهیه شده است، گفت: برای هر فعالیت فرهنگی باید رویکرد آن مشخص بوده و هدفمند عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار