مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان

جشن عاطفه ها در واقع تمرین منش یاری و مهربانی است

مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان گفت: نگاه ما به جشن عاطفه ها فرصتی عملی برای تثبیت و تمرین سومین منش (یاری و مهربانی ) از منش های دوازده گانه تشکیلات سازمان دانش آموزی است.

کد مطلب: ۶۶۸۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد در جلسه ی هماهنگی جشن عاطفه ها که با حضور معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: فارغ از شرح وظایف محوله و ابلاغی کمک به دانش آموزان نیازمند، اقدام ارزشمندی است که همه ی انسان ها نمی توانند به سادگی از آن گذر کنند.

وی با اشاره به اینکه در سازمان دانش آموزی منش های متعالی دوازده گانه ای دنبال می شود تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه فرصت مغتنمی است که دانش آموزان با منش یاری و مهربانی و کمک بدون چشمداشت آشنا شوند و با استفاده از تمام ظرفیت ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم نهایت تلاش را خواهیم داشت.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تقدیر از فعالیت های خود کفایی کمیته امداد حضرت امام خمینی در ریشه کنی فقر و تلاش برای توانمند سازی والدین خاطر نشان کرد: مطابق شیوه نامه اجرایی تمامی مبالغ جمع آوری شده در جشن عاطفه ها بایستی در همان مدرسه و صرفا برای تهیه لوازم التحریر ، پوشاک ، کفش و مایحتاج ضروری دانش آموزان هزینه شود و در صورتی که مدرسه ای نیاز انچنانی ندارد می توان هدایای جذب شده را در مدرسه ای دیگر هزینه کرد.

صیاد با اشاره به اقدام ارزشمند کمیته امداد در طراحی و چاپ پاکت ها به مناسبت جشن عاطفه ها گفت: آنچه از آسیب شناسی سال های گذشته در این طرح بر می آید این است که این پاکت ها در زمان مناسبی به دست دانش آموزان نرسیده یا اطلاع رسانی شایسته ای برای آن انجام نشده است.

وی اطلاع رسانی به موقع و اصولی را از جمله موارد مهمی دانست، که در توجیه خانواده ها نقش بسزایی دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان در پایان افزود: کمیته امداد می تواند مبلغ یا رابطین مشخصی را برای معرفی این طرح با استفاده از ظرفیت مراسم آغازین به مدارس تا زمان برگزاری جشن عاطفه ها اعزام کند تا دانش آموزان با آگاهی کامل پاکت های مربوطه را از مدیران مدارس دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار